Bizim Kasaba'da, misafirlerimizin her şeyin en iyisine layık olduğu düşünülür. Daha iyi hizmet sunabilmek ve Kasabamızı birlikte büyütebilmek için çok çalıştık, müşteri memnuniyeti ve gelecek nesillerimiz için Kasaba'nın Kanunlarını yazdık.



Siz mağazalarımızdan alışveriş etmeyi,
biz de sizin sevdiğiniz markaları
sizlerle buluşturmayı hep çok sevdik…
Teşekkürler İzmir!

 
 
 
 

 

Madde 1   : Mağazalarımızı ziyaret eden herkesi, müşteri değil misafir olarak karşılarız.
Madde 2   : Mağazalarımızı ziyaret eden tüm misafirlerimize aynı değeri veririz.
Madde 3  : Kasabamızda güler yüzlülük esastır. Biz Kasabalılar, müşterilerimizin güler yüzlü karşılanması
ve güler yüzlü servis verilmesi konusunda her zaman özen ve gayret gösteririz.
Madde 4  : Yaşına, başına ve kılık kıyafetine bakılmaksızın, Kasabamıza gelen herkes bizim için eş değerdedir,
herkese eş değerde hizmet ve zaman ayırırız.
Madde 5  : Kasaba misafirperverliğinde, mağazalarımızı ziyaret eden misafirlerimize rahat ve
huzurlu bir ortam yaratıp mutlu ayrılmalarını sağlamak bizim gerçek hedefimizdir.
Madde 6  : Mağazamızdan alışveriş yaparak mutsuz ayrılan bir müşteri yerine alışveriş yapmasa da
mutlu ayrılan bir müşteri, Kasabamız için daha önemlidir.
Madde 7  : Mağazalarımızdan alışveriş eden müşterilerimizin, satış sonrasında da mutlu
ve memnun olmalarına her zaman dikkat ederiz.
Madde 8  : Hizmet anlayışımızın temeli, müşterimizin ne istediğini anlayarak ona yardımcı olmaktır.
Madde 9 : Tüm müşteriler "Kasaba Müşterisi"dir. Başka şube ya da markanın müşterisi
olduğu gerekçesiyle hizmet kalitesinden taviz vermeyiz.
Madde 10 : Kasaba terbiyesini bütün çalışanlarımıza aktararak mağazalarımızı ziyaret eden,
en küçükten en büyüğe, herkese, her zaman aynı özeni gösteririz.